The one and only!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

4 Februari

Av Emelie - 4 februari 2010 18:18

Cha Cha!

Sitter här en underbar torsdagskväll och skriver ett inlägg har sovit sen jag kom hem från skolan så jag vaknade för 45 minuter sen ungefär.

Jag har inte så speciellt stora planer inför kvällen så jag har ingen aning om vad som händer. Kanske skiter i att gå till trappan för att plugga lite. Inte så jävla roligt. Men ändå...

Idag hade jag bara enbart frisörteknik i skolan och vi hade långhårs eximination (stavning?). Så jag vet inte om jag blev så nöjd med min uppsättning tror att den kunde blivit lite bättre. Men jag tänker inte lägga upp en bild påren. Så bra blev den faktiskt inte.

Men men... Sen när jag kom hem så la jag mig och kollade lite på greys som jag har börjat nörda igen. Sen så åt jag lite och vid kvart över två-halv tre somnade jag.


Nu ska jag se vad som händer ikväll.

Pussen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 5 februari 2010 08:50

Cha Cha! Sitter och har engelska. Men skulle bara säga att jag har ny blogg. http://emelieek.webblogg.se   Pussen    ...

Av Emelie - 3 februari 2010 21:50

Cha Cha! Sitter här och ska strax lägga mig i sängen och kolla på lite på tv. Var ju på unga för unga möte på trappan. Det var väldigt roligt och det är något som jag verkligen ska gå med i och jag var den enda tjejen som ansökte som ny. Lite pinsa...

Av Emelie - 3 februari 2010 12:03

Cha Cha! Sitter i skolan och gör inte så speciellt mycket ska ha svenska i tre timmar nu... Något som jag kanske inte ser fram så mycket emot... Igår va jag först hos pao och vi fick sluta två timmar tidigare vilket va väldigt skönt, så jag mötte...

Av Emelie - 2 februari 2010 08:51

Cha Cha! Har precis haft redovisning och det gick väll bra hoppas jag men som sakt jag klarar inte att redovisa inför hela klassen, så det blev väldigt mycket ehhmm... ehh... och så vidare. Men men det är avklarat... Hoho Rikard det gick skitbra me...

Av Emelie - 1 februari 2010 22:16


Cha Cha! Nu sitter jag här igen och har inget liv känns det som, att bara sitta och skriva en massa meningslösa inlägg som ingen ens läser? Aja kan ju iallafall hoppas på någoting bra och någon kan väl åtminstånde kommentera eller någonting? Ko...

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards