The one and only!

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emelie - 10 januari 2010 22:29

Cha Cha!

Sitter här framför datorn med en handuk på huvudet har precis duschat och kommit hem från Daniel. Vi hade det väldigt mysigt, han satt vid datan och lekte lite och jag satt i hans säng och kollade på   

Sen bytte vi plats så jag kollade lite grejer och han la sig i hans säng och typ dog. Sen så pratade vi lite om allt och ingenting, typ blandannat om nyår som inte blev så lyckat, haha 

Sen så räddade vi hans spargris från hans stora olycka (han hade tejp runt hela sig, eftersom Daniel hade så jävla tråkigt en dag). Sen så tejpade han om den på nytt och jag skrattade   

Sen följde han mig en bit på vägen och sen såg jag Rikard så jag sprang till honom och skrämde skiten ut honom, mohahaha!   


Nej det var allt för idag, nu ska jag äta lite yogurt, älskar <3 Fortsätta kolla på GSI och sen sova.

Skriver mer imorron om skolan och så.

Pussen    

Av Emelie - 10 januari 2010 17:06

Cha Cha!

Jag är så jävla arg, guud vet inte vad jag ska göra för att ta det lite lugnt!   

Det är så här jag gick in på fronter, det är en sida där alla våra skolgrejer, uppgifter com ska in och när och så vidare. Då såg jag att våran idrottsuppgift som skulle vara inne efter jul ska vara inne på tisdag och jag har inte ens börjat och jag fattar inte ett skit heller om den. Ska snacka med Carro imorron på idrotten så då får hon fan ta och hjälpa mig med så jag kan lugna ner mig lite och sluta stressa sönder mig!

Sen efter varje lektion som är praktisk så ska vi skriva en aktivitetsmall om det och den skulle man tydligen lämna in innan jul och det är ingen som har sakt något om det heller.

Så nu har jag mejlat in den.

Att få bra betyg i idrott verkar inte gå så jävla bra för mig än så länge >.<


Skriver mer sen va tvungen att få skriva av mig lite grann.

Pussen   

Av Emelie - 10 januari 2010 12:34

Cha Cha!

Har precis käkat frukost, macka och jucie blev det   

Känner mig väldigt glad idag och vill köpa något roligt xbox spel så jag kan ta tillbaka det, min lossas pappa har kidnappat det. Jag kan ju gå och ta det när jag vill, men känner att det lika gärna kan stå ute i vardagsrummet om jag ändå inte har något roligt spel att spela

Jag har inte så speciellt mycket planerat idag, ska träffa Daniel tror jag det blir och sedan vet jag inte, kanske är med honom hela dagen. Woho!

Det blev ett väldigt sent inlägg igår, och det blidde bara ett inlägg, hade inte direkt så mycket tid igår för att skriva ngr fler. Men idag ska det bli några fler iallafall and I know that u like it!  


Juste jag har bytt heather igen kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill ha den. Så den nya får det vara ett tag nu.

Mitt ljud på datan har typ lagt av så jag kan inte lyssna på musik eller film eller någonting. Så jag ska starta om datorn nu och de om det funkar, om inte så får jag lämna in datorn imorron i skolan på typ lagning eller se om de kan fixa det dirket på plats   


Imorgon är det skola igen och jag typ dör, men vi har frisörteknik coh idrott så jag kanske överlever. Fast jag vet inte om vi måste ha kläder med oss, kanske lika bra att ha det. Eller iallafall massor med kläder man vet ju aldrig om Carro kanske får ett litet ryck och bara nej nu ska vi vara ute. Det är lixom så att man dör, komemr lixom förfrysa.

Men det kommer nog att funka 


Jag kan skriva lite mer ikväll ska försöka att få igång ljudet på datorn nu.

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards