The one and only!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Emelie - 24 januari 2010 18:44

Cha Cha!

Sitter här med Mc Nordin och Daniel. Hoho vi har nyss spelat GH. Det är fett najs!

Men de är dryga och bara allmänt trötta och bara älskar att reta mig, men det gör inte jag iallafall.

Någon som vet någon stans där jag kan börja jobba?

Kanske på en frisörsalong eller någon annanstans bara för att få ihop lite extra pengar eftersom jag tycker att studiebidraget är för lite pengar. Någon som har något förslag? I love money! 

Imorgon ska Maria med mig till skolan det tycker jag ska bli väldigt trevligt.. Jag är väldigt trött på allt bara!


Kanske skriver lite mer ikväll sen.

Pussen   

Av Emelie - 24 januari 2010 12:37

Cha Cha!

Sitter här framför datorn och äter frukost. Jag har TVÅ hål en utav mina tänder så imorgon blire att ringa tandis. Jag gillar inte det. Men vad ska jag göra det gör ju ont utav bara helvete!

Jag funderar på om jag kanske ska börja och försöka med mina idrottsuppgifter som jag har här som är ogjorda. Kanske dax att börja jobba på lite med dem.

Jag har oxå fixat en hårmodell tills imorgon i skolan. För er som inte vet så ska vi ha med oss hårmodeller till skolan för att vi ska klippa öpade längder som menas en klassisk uppklippning. Så det ska Maria bli utsatt för. Det blir som en kund i skolan, men det är ju gratis, men ändå. Jag kommer vara fett nervös imorgon. Jag lär väl klara mig, det gör jag alltid ;)

Nej jag skiver mer sen, ska nog göra idrottsuppgifterna, de blir ju inte klara av sig själva.


Jag älskar dig! <3

Pussen    

Av Emelie - 24 januari 2010 01:21

Cha Cha!

Sitter här och klockan är nästan halv två. Ska skriva ett gulligt litet inlägg och sen bara lyssna på musik och chilla väldigt galet.

Käkade ju middag hos mormor men fick inga bra bilder så jag kommer inte lägga ut några bilder från kvällen. Men vi åt iallafall fondy (har ingen jävla aning om hur det stavas) Men det är jättegott iallafall.

Sen åkte jag därifrån vid sju så mötte jag upp sötnosen min och vi gick ner till trappan och va där hela kvällen och tog det lugnt. Hade kul iallfall. Sen gick jag och älsklingen med Ludde till bussen och så väntade vi där med honom och sen så gick han hem och jag gick hem. Nu sitter jag här och ska snart spela Bubble town!

Handla aldrig från nelly.com för nu har två av mina paket har blivit annullerade och jag blir galen får inte pengarna tillbaka förens på måndag!  Jag blir galen vill ju ha sakerna som jag beställer någon gång!


Cause you're all I want, You're all I need
You're everything,everything
You're all I want your all I need
You're everything, everything.
You're all I want you're all I need.
You're everything, everything
You're all I want you're all I need, you're everything, everything.

Jag älskar dig obeskrivligt mycket älskling! <3

 

Nej, nu ska jag nog sova. Jag skriver mer imorgon!

Pussen    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards