The one and only!

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Emelie - 8 januari 2010 21:56

Cha Cha!

Jag kan ju säga att bowlingen gick åt skogen, haha är så värdelös när man inte kan ha rännorna uppe  

Här kommer lite bilder från kvällen:

                       



Just nu sitter jag och väntar på att Rikard ska komma hit och sen att Pao ska komma, men hennes tåg är 20 minuter försenat så hon kommer komma hit sent   Men men, Rikard får vara med mig så länge och det duger, vill bara att han ska komma hit nu, har så jävla tråkigt.

Det blir så att Pao sover här inatt, ska bli väldigt trevligt   


Jag skriver mer inatt den eller så skriver jag imorron!

Pussen   

Av Emelie - 8 januari 2010 16:33

Cha Cha!

Jag har precis ätit en tallrik med jordgubbsyogurt, och det gillar vi   

Idag i skolan så har jag inte gjort så speciellt mycket förutom att vara alltmänt seg och trött, lyckades även somna på engelskan en timme sammanlagt. Vi kollade på någon dåligt film som jag har sett förut som jag inte har en aning om vad den heter. Men den sög iallafall, kan också vara en anledning till att jag somnad. Sen vaknade jag av att Julia ville ha cola. Lika bra va väl det eftersom det var en kvart av lektionen då   

Men vi hade en vikare eftersom våran ordinära lärare hade ngt fel på sin hjärna, den va typ svullen eller ngt. Så nu har vi en lärare som är från USA, väldigt trevligt   

Sen efter engelskan vare lunch och det gick att äta om man hade mycket med bea-sås. Mohahaha!

Efter lunchen hade vi matte med lilla Kjell. Vi började med ekvationer och det gick inte så bra. Jag var trött så att jag blev sur och bara tröttnade på allt och ingenting. Satt och lyssnade på musik för att tänka på annat, men det hjälpte inte så mycket. Menmen..


Kvällens planer är att mormor och morfar ska komma och hämta mig, mamma och Johan för vi ska åka till Bålsta och bowla. När vi väl kommer dit så ska vi först möta min morbror med fru och moster med man. Först ska vi äta och sen spela. Lycka till mig, jag suger

Efter det blire att åka hem och chilla om inte lilla P kommer hit och om hon gör det så lär hon sova här. Det gillar vi!


 

Bilder på mig och P från i början på sommaren, alltså bilderna är gamla


Jag skriver mer i kväll när jag kommer hem och laddar upp lite gulliga bilder

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards