The one and only!

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Emelie - 16 januari 2010 18:17

Cha Cha!

Va på sminkkurs idag i vällingby innan jag åkte hem till Pao med min mor som åkte hela vägen till barkarby emdans jag hoppad av vid Pao och hon klarade det   

Ska snart röra mig innåt till Hard Rock Café med familjen Wickström!

Så trevligt det ska bli!


Jag kan säga att det var riktigt jävla trevligt på Hard Rock Café. Hoho!

När vi kom hem vare bara att göra sig iordning för att lägga sig i sängs, men det tog ungefär två-tre timmar innan vi somnade. Jag, P och Kissiestoffer skulle kolla på "Them" men kan säga att de två däcka och då va bara jag vaken och vågade inte kolla på filmen själv för Kissiestoffer snarkade och skrämde mig hela tiden. Sen när jag vaknade så var han borta! Då hade han vaknat och gått å lagt sig inne hos Sofie, för det var väldigt trångt i Paos bäddsoffa men tre personer och framför allt när en av dem typ är väldigt stor av sig      Detta blidde då kvällens sötaste bild på födelsedagsbarnet och hennes pojkvän Kissiestoffer!   

Pussen   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards