The one and only!

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Emelie - 21 januari 2010 22:39

Cha Cha!

Nu sitter jag här igen förlåt att jag inte har skrivit något på hela dagen typ. Men jag har inte hunnit det. Har knappt suttit något vid datan förän nu.

Veckans kortaste och skönaste dag. Torsdag! En lektion i tre timmar från åtta till elva. Frisörteknik. Vi gjorde yttligare en uppsättning idag som blev så här:

      

Vi tvinnade och gjorde knutar i håret Det var lite krångligt till en början men sen gick det bättre.


Efter det åt jag lunch med Julia, Petra, Mikaela, Stephanie och Bella sen åkte alla åt olika håll och jag åkte hem och satte mig vid datan en stund men somnade rätt snabbt. Skulle kolla på "men in black" men jag somnade nog innan förtexten kom upp. Sen sov jag i tre timmar och nu är jag trött igen. Ska gå och lägga mig så fort jag är klar här. Sen åt jag när jag var klar och gick till posten och mötte älsklingen och vi gick land och rike runt men vi hamnade till slut på trappan vilket va väldigt trevligt.

Sen stängde de tidigare så jag drog hem till pojken min och kollade på "Crank" eller vad den nu hette. Som visserligen inte va så jävla bra. Men jag gillar inte konstiga filmer och den va verkligen konstig.

Imorgon blire en kväll med några tjejer från klassen. Ska bli så trevligt. Så jag vet inte om jag hinner skiva något.


Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite.

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards