The one and only!

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Emelie - 13 januari 2010 11:27

Cha Cha!

Vaknade inte för så himla länge sen och nu sitter jag här och behöver gå på toa men avloppet är avstängt >.< Ska även snart käka frukost. WoHo!   

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog till trappan ikväll, en fristidsgård som ligger vid min förrförra skola. Trevligt värre, jag vet typ inte vad som händer idag under dagen, ska kanske börja på lite uppgifter till skolan en måste bli klar idag och eftersom jag inte fattar vad den handlar om gör jag på mitt egna lilla sätt   

Kanske blir att träffa Pao under dagen oxå om hon slutar typ vid två

Juste, måste ha massor med ruuliga förslag till utseendet till bloggen!


Skriver mer senare idag, om något roligt händer.

Nej nu ska jag gå och äta lite

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards