The one and only!

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Emelie - 23 januari 2010 12:19

Cha Cha!

Sitter här och har ont i ryggen. Vilket inte är så jävla roligt.

Älsklingen sov här i natt och vi har krigat om täcket, hoho. Jag vaknade vid typ halv tio jag bara nej jag tänker inte så upp nu så jag låg kvar och somnade typ halv elva sen vaknade jag av att tven va igång så då va älsklingen vaken. Hoho, han sa att jag hade väckt honom   

Jag hade jätteroligt igår, det var så trevligt hos Petra. Det var bara drygt att åka hem sen, tåg mig typ två timmar men Petra skulle till Jesper i spånga så att jag fick ju sällskap typ hela vägen så det var ju bara bra med det. Sen hoppade jag av vig lillsjöskolan för att möta min lilla älskling.

Sen gick vi till mig och han kollade på Mr Bean och jag somnade


Ikväll blire att käka hos mormor och morfar med min gulliga kära släkt. Sen så tror jag att jag drar till trappan.

Jag skriver mer sen och kanske lägger upp bilder.

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards