The one and only!

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Emelie - 11 januari 2010 19:13

Cha Cha!

Nu sitter jag här igen och lyssnar på musik.

Måste berätta värsta grejen imorse vid typ fyra vaknade jag av att jag fick ett sms och jag höll på att skita på mig för det bara började vibrera i min hand    Då visade det sig att Billing hade skickat ett sommar mms från Thailand. Man blev ju väldigt glad och svart sjuk. Nej, men det var kul iallafall

Idag har det inte hänt så speciellt mycket förutom att bredbandsbolaget har haft fel på servrar så jag har inte kunnat skriva någonting när jag kom hem från skolan och det här lär nog bli mitt enda inlägg idag med   

Men iallafall dagen började med frisörteknik, det uppskattas om man går frisörlinjen   

Haha, vi klippte lika längder och jag tycker att resultatet blev väldigt bra, eler vad tycker ni?


 Från sidan 

 Bakifrån

 Från andra sidan   Framifrån


Jag blev väldigt nöj fann iofs lite små saker jag skulle tänka på. Men det jag tycker först och fram är på sätter jag står för min rygg äe helt trasig nu.

På efter middagen hade vi idrott, och allt handlade om Ergonomi så Carro hade bara genomgång med oss och sen fick vi gå hem och jobba om vi ville. Det va väldigt skönt tycker jag. Det gillas väldigt mycket av mig 

Så jag drog hem och skulle göra idrottsgrejen men vi hade inget internet så jag fick damp. Då tyckte Daniel att jag skulle komma hem till honom så jag gick till honom och kom hem runt halv sju för han skulle äta och sen åka till Solna med sin bror.


Nu sitter jag här och orkar inte göra någonting, Rikard sa att han skulle koma hit snart så han kommer hoppas jag   

Nej jag skriver mer imorgon.

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards