The one and only!

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Emelie - 26 januari 2010 22:20

Cha Cha!

Det här lär bli dagens sista inlägg...

Nu på kvällen har jag varit på trappan med de bästa. Man kan inte ha roligt på trappan om inte alla andra roliga människor är där. Men så är det, jag hoppas ni vet vilka ni är om det ens är någon av er som brukar läsa min blogg.

Jag har kommit på att jag inte har fottat någonting nu under vintern med min systemkamera. Kanske ska fotta lite när jag ändå har en bra kamera lixom, eller kanske inte väldens bästa men för lilla mig duger den tycker bara att den är så jälva klumpig att bära runt på. Men jag får lösa det på något sätt... Någon kan jag alltid hitta som vill fotta med mig tycker jag. Hoho

På trappan hände inget speciellt, vi snackade om bio som sker på fredag. Det blir instängd två. Sen så ville Billing och Roos ha lannatt på sportlovet vilket man kanske skulle kunna ha där. Det tror jag skulle bli riktigt jäva najs!


Det känns som om jag har hela jävla veckan uppbokad.

Imorgon är det öppet hus på John Bauer på liljeholmen 18-20

På torsdag ska jag klippa mig

På fredag ska jag först till tandläkaren och sen på kvällen ska jag nog på bio med grabbsen.


Jag skriver mer imorgon i skolan!

Pussen   

Av Emelie - 26 januari 2010 16:09

Cha cha!

Tänkte lägga upp bilderna på buketten jag gjorde idag. Jag blev riktigt nöjd. Hann tyvärr inte ta kort på uppsättningen jag gjorde på Emma... :(

    

Den blev inte så lyckad. Men jag vet att jag inte ska bli florist iallafall...

Juste kom på att jag beställde ju paket från nelly.com varav två blev annullerade och igårkväll gjorde jag en ny beställning och den har blivit levererad. Snacka om att jag blev överraskad, vist de har snygga kläder och så men jag vet inte riktigt om jag ska handla där något mer. Vi får se


Jag kan skriva lite mera sen.

Pussen   

Av Emelie - 26 januari 2010 13:28

Cha Cha!

Dagen började ju sisådär. Jag satt fast på ett tåg i en halvtimme mellan jakan och spånga med mamma så det var ju helt okej att jag inte satt där helt ensam. Först sa tågpersonalen att det hade inträffat ett missöde och att man var tvungen att städa upp och sen så var det helt plötsligt ett spårfel.

Igår sa hade det inträffat en lastbilsolycka på motorvägen precis vid mig där jag bor. Fast motorvägen liggen en bit från mig. Men ändå...

Men nu hade en snubben dött... Tyvärr..

Men men nu till dagen, jag kom en halvtimme försent pågrund av tåget. Sen så sprang jag typ till skolan så va vi med floristerna på morgonen så jag fixade Emmas hår. Sen så gick vi över till floristerna och jag kommer lägger upp bilder på min bukett jag gjorde så fort jag kommer hem från skolan..

Nu sitter jag här i mitt kära klassrum tillsammans med Rikard och Ellinor även de andra tjejerna vid mitt bord. Vi har naturkunskap och det typ suger. Jag slutar om typ en timme och tjugo minuter har precis haft rast.


Aja nu ska vi se om min lärare kommer så ska jag flumma vidare med Rikard.

Pussen    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards