The one and only!

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Emelie - 20 januari 2010 13:22

Cha Cha!

Jag sitter här i skolan och har svenska och det är jättetråkigt.

Vi började med frisörteknik så jag och Petra gjorde en långhårsuppsättning och resultatet blev så här:

 Min från sidan

 Min bakifrån

 Petras från sidan

 

Sitter och lyssnar på in this river med Black Lable Society, låten är så mysig! Love it!

Idag så är det den 20 Januari, det betyder en månad med min älskling   

Idag blire av att åka skridskor med Rikard om vi hittar mina, älsklingen kanske också kommer och åker med oss eller kollar på mig när jag misslyckas totalt.

Rikard ska komma till mig när jag kommer hem för att hitta dem. Ska bli intressant i mitt förråd. Haha!


Jag skriver mer ikväll och lägger upp bilder från den intressanta kvällen.

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards