The one and only!

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Emelie - 22 januari 2010 10:58

Cha Cha!

Jag belv precis klar med engelskan det blidde så att jag fick göra den själv. Aja ska iaf göra reklamen tillsammans med Ellinor, hoppas jag om hon fortfarande vill göra det med vill säga.

Nu är det lunch. Efter lunchen blire Matte.


Pussen   

Av Emelie - 22 januari 2010 08:39

Cha Cha!

Sitter i skolan och har Engelska och Ellinor är inte här och hon måste vara här för att jobba med mig för vi har ett grupparbete. Sen så ska vi filma och det kan jag inte göra utan henne heller. Så jag vet inte vad jag ska göra, eller någonting.

Funderar på om jag ska leta lite jobb för att få ihop lite extra pengar i månaden. Någon som har något förslag?

Jag och mamma pratade om det på tåget i morse så det blir nog att leta på lite. Skulle vara roligt för jag tycker att 1050 inte räcket i en månad för mig. Så jag får se hur det blir. Ikväll blire middag hos Petra och imorgon blire middag hos mormor. Fett najs och jag får god mat två dagar i rad! Woho!

Ellinor du får fan ta och palla dig till skolan nu skiter i om du sover du får fanimig vakna nu!

Gaaah! Jag vågar inte säga något till läraren heller så jag vet inte vad jag ska göra kan inte bara sitta här och inte göra någonting. BlaBlaBla...

Skriver mer ikväll när jag kommer hem. Jag hoppas på att det inte blir allt försent iallafall. Kanske hinner förbi trappan innan de stänger oxå!

ELLINOR KOM TILL SKOLAN NU!


  

Pussen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards