The one and only!

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

8 Januari

Av Emelie - 8 januari 2010 16:33

Cha Cha!

Jag har precis ätit en tallrik med jordgubbsyogurt, och det gillar vi   

Idag i skolan så har jag inte gjort så speciellt mycket förutom att vara alltmänt seg och trött, lyckades även somna på engelskan en timme sammanlagt. Vi kollade på någon dåligt film som jag har sett förut som jag inte har en aning om vad den heter. Men den sög iallafall, kan också vara en anledning till att jag somnad. Sen vaknade jag av att Julia ville ha cola. Lika bra va väl det eftersom det var en kvart av lektionen då   

Men vi hade en vikare eftersom våran ordinära lärare hade ngt fel på sin hjärna, den va typ svullen eller ngt. Så nu har vi en lärare som är från USA, väldigt trevligt   

Sen efter engelskan vare lunch och det gick att äta om man hade mycket med bea-sås. Mohahaha!

Efter lunchen hade vi matte med lilla Kjell. Vi började med ekvationer och det gick inte så bra. Jag var trött så att jag blev sur och bara tröttnade på allt och ingenting. Satt och lyssnade på musik för att tänka på annat, men det hjälpte inte så mycket. Menmen..


Kvällens planer är att mormor och morfar ska komma och hämta mig, mamma och Johan för vi ska åka till Bålsta och bowla. När vi väl kommer dit så ska vi först möta min morbror med fru och moster med man. Först ska vi äta och sen spela. Lycka till mig, jag suger

Efter det blire att åka hem och chilla om inte lilla P kommer hit och om hon gör det så lär hon sova här. Det gillar vi!


 

Bilder på mig och P från i början på sommaren, alltså bilderna är gamla


Jag skriver mer i kväll när jag kommer hem och laddar upp lite gulliga bilder

Pussen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 5 februari 2010 08:50

Cha Cha! Sitter och har engelska. Men skulle bara säga att jag har ny blogg. http://emelieek.webblogg.se   Pussen    ...

Av Emelie - 4 februari 2010 18:18

Cha Cha! Sitter här en underbar torsdagskväll och skriver ett inlägg har sovit sen jag kom hem från skolan så jag vaknade för 45 minuter sen ungefär. Jag har inte så speciellt stora planer inför kvällen så jag har ingen aning om vad som händer. K...

Av Emelie - 3 februari 2010 21:50

Cha Cha! Sitter här och ska strax lägga mig i sängen och kolla på lite på tv. Var ju på unga för unga möte på trappan. Det var väldigt roligt och det är något som jag verkligen ska gå med i och jag var den enda tjejen som ansökte som ny. Lite pinsa...

Av Emelie - 3 februari 2010 12:03

Cha Cha! Sitter i skolan och gör inte så speciellt mycket ska ha svenska i tre timmar nu... Något som jag kanske inte ser fram så mycket emot... Igår va jag först hos pao och vi fick sluta två timmar tidigare vilket va väldigt skönt, så jag mötte...

Av Emelie - 2 februari 2010 08:51

Cha Cha! Har precis haft redovisning och det gick väll bra hoppas jag men som sakt jag klarar inte att redovisa inför hela klassen, så det blev väldigt mycket ehhmm... ehh... och så vidare. Men men det är avklarat... Hoho Rikard det gick skitbra me...

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards