The one and only!

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

25 Januri

Av Emelie - 25 januari 2010 21:24

Cha Cha!

Vilken underbar måndag det har varit då. Fast det blev ett sent inlägg...

Först så mötte jag upp Maria på stationen och sen åkte vi till skolan fast mamma gjorde oss sällskap. Sen när vi kom till skolan så blev Sussie jättegald för att jag hade med mig en hårmodell, och sen kom Sanna med sin. Då blev det ännu bättre... Sen så började jag klippa ökade längder på Maria vilket jag blev jättenöjd med, frågan är om hon blev det. Men jag tycker att hon borde ha sakt något om hon inte blev.

Sen skulle jag klippa hennes lugg och då satt hon och spände pannan så den slutade efter typ halva pannan... Så hon får skylla sig själv!

Idrotten kunde jag jobba hemma med frågan är bara om jag gjorde det. Vilket jag skulle säga väldigt mycket nej till. Så jag och Maria drog vid tolv och då åkte vi till jakan och kollade på ett ställe där. Så nu har jag praktik. Woho! Så jävla nice!

Så vecka 10+11 jobbar jag på avanti hair and beautystudio. Jag tycker det ska bli jätteroligt.

Sen åkte vi hem till mig och lagade mat och åt. Sen drog Maria hem och jag la mig i sängen och typ somnade.

Roos ville att jag skulle komma till honom, men jag va för trött så jag orkade inte... Men sen så gick jag till konsum och mötte honom och Mattis för de skulle ladda upp inför deras kära CS kväll som jag tycker att de har lite titt som tätt. Fast de tycker att jag ska börja köra, frågan är om jag verkligen vill det. Skulle iofs vara jävligt roligt. Skulle äga sönder alla säger vi!


Nej nu sitter jag här det får bli dagens inlägg och jag ska bli bättre jag lovar. Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om så säg till!

Pussen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 5 februari 2010 08:50

Cha Cha! Sitter och har engelska. Men skulle bara säga att jag har ny blogg. http://emelieek.webblogg.se   Pussen    ...

Av Emelie - 4 februari 2010 18:18

Cha Cha! Sitter här en underbar torsdagskväll och skriver ett inlägg har sovit sen jag kom hem från skolan så jag vaknade för 45 minuter sen ungefär. Jag har inte så speciellt stora planer inför kvällen så jag har ingen aning om vad som händer. K...

Av Emelie - 3 februari 2010 21:50

Cha Cha! Sitter här och ska strax lägga mig i sängen och kolla på lite på tv. Var ju på unga för unga möte på trappan. Det var väldigt roligt och det är något som jag verkligen ska gå med i och jag var den enda tjejen som ansökte som ny. Lite pinsa...

Av Emelie - 3 februari 2010 12:03

Cha Cha! Sitter i skolan och gör inte så speciellt mycket ska ha svenska i tre timmar nu... Något som jag kanske inte ser fram så mycket emot... Igår va jag först hos pao och vi fick sluta två timmar tidigare vilket va väldigt skönt, så jag mötte...

Av Emelie - 2 februari 2010 08:51

Cha Cha! Har precis haft redovisning och det gick väll bra hoppas jag men som sakt jag klarar inte att redovisa inför hela klassen, så det blev väldigt mycket ehhmm... ehh... och så vidare. Men men det är avklarat... Hoho Rikard det gick skitbra me...

Presentation

Jag heter Emelie och är 16 år.

Jag går första året på gymnasiet och går frisörlinjen.

Det jag mest kommer skriva om är vad jag gör på dagarna, kompisar, familj och andra intressen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards